teisipäev, 23. juuli 2024

Viimane, hapupiimane

 Hiljuti lugesin toredat raamatut. 

"Uute alguste kommipood"

Eks kõik on märganud, et mingil perioodil kummitavad sind ühe teemaga asjad ja ka liigud neis suundades. 

Minu liikumine on küll tigulik, aga ikkagi liikumine. Olen oma elus aeglaselt liikunud nii isiklus elu kui tööalases. Uued kohad tulevad stiilis aega on


Nii! Mis ma siin keerutan. Uute alguste kommipood on mu koduleht. Jah, koduleht. Kolin blogist kodulehte. 

Blogi on tore vidin, aga sellesse on kodeeritud ka tihedam postitamine, kui mina suudan. Mul tõesti pole aeg-ajalt midagi öelda. Mitte et ma pidevalt sõnatu oleks... eks igaüks teab seda tunnet, et tahad öelda, peas on ka mingid mõtted, mis lausete moodi, aga siis kui lõpuks klaviatuuri juures, siis need sõnad on vormunud ja leian end muud tegemas. Las jääda...

Uute alguste kommipood on aadressil

Päris lugemine - Terje Varul 

https://terjevarul.ee/ 

Kohtumiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar