neljapäev, 30. detsember 2021

Loetud tunnid

 

Miski on eksisteerimist lõpetamas..

Aasta 2021.

Üleminek ühelt numbrikombinatsioonilt teisele paneb alati meid miskit korrastama. Kes riiuleid, kes mõtteid, kes suhteid, kes kõiki neid korraga. Tegevusi jagub.

Taevane aeg! Oh sa, armas aeg, kas nii ongi? Aeg lendab, aeg ei peatu - ja nii kogu aeg. Jah, selle viimase võib ka nüüd kokku kirjutada, ka siis, kui ta on tähenduses alati, igal ajal; väga tihti, pidevalt. Esialgu hoian mina seda sõnapaari lahus. Esialgu.

Alati kui ma kella vaatan, korrastub minus miskit. Huvitav, kas kellade muutumisega on ka muutunud aja kasutamine? Täitsa põnev oleks, kui meil ikka veel oleks ainult nn pommikellad. Ka kalendrit vaadates hakkab aju kontrollima, kas kõik on tehtud, mis veel tegemata, mis ajaks selle peaks valmis tegema, mis ajal hakkab kõik otsast peale jne. 

Tempora mutantur, nos et mutamur in illis - ajad muutuvad ja meie muutume ühes nendega. Paradoks seisneb muidugi selles, et ürgajast saati pole miskit muutunud:) Lugesin seda just Sayaka Murata raamatust "Inimene helendavast klaaskastist" ja ma olen temaga nõus. 

Kõik muutub ja aeg, see parandab. Teen nii, nagu aeg mulle annab ja nagu aeg mulle lubab. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar